27.07.2009

arkama bakmadan kaçasım gelir


ilişki yaşamayı beceremiyorum. bende mi var bi arıza elalemin herifinde mi bilemiyorum.ama delirtecek bu durum beni. nerde istemediğim herif var üstüme yapışıp kalıyor. böyle bir bahtsızlık yok. Oysa ki acık sözlü olmayı öğreneli cok oldu. bir ilişkiden beklentilerimi hangi durumda arkama bile bakmadan kaçacağımı tedbir olsun diye baştan bildiriyorum. He bildirme derken "anacım madem bundan sonra biz senle düzenli çiftleşcez ;şunlar şunlar olursa varım bunlar bunlar olursa yokum " babında değil tabiki. Kibar kibar arada laf soka soka caktırmadan yapıyorum. Gel gör ki angutlar anlamıyor. ben daha ne edeyim bilemiyorum ki...
erkeğin sulu gözlüsünü hiç sevmem. öyle basit romantizimden de haz etmem. Bir de ısrar edildiğinde deliririm. misal ben demişim ki "beni 1-2 gün arama kafamı toparlamak istiyorum" sanki ben öyle dememişim gibi daha cok arayıp birde sorgu suale başladıklarında ayrılmak aklımdan gecmiyorsa bile o an ilgili kişiden tiksiniyorum. Ciddiyim soğumuyorum otomatikman tiksiniyorum.
peki durduk yerde niye yazdım lan ben bunları di mi ? cünkü şimdi de aynı dertten muzdaripim. hem de bu seferki en beteri sanırım.herif kabusum oldu resmen.Ve ben ilk kez sonuna kadar masumum (şaşırtıcı ama öyle ). -Konu süresince ve bundan sonraki yazılarda adı gecerse kişiye zamk diye adlandıracağım-
gelelim olayın içeriğine ; biz zamkla yeni tanışmadık ( olayın bu kadar kabus olmasının nedenide bu sanırım ) nerden baksan 12 senesi var tanışıklığımızın ve tanışıklıktan da öte dost seviyesinde bir ilişkiydi bizimki.o zamanlar her ikimizin de ciddi bir ilişkisi vardı . zamkı erkek olarak beğendiğimi hiç hatırlamıyorum. Yüzlerce kez içmişizdir. Binlerce saat sohbet etmişizdir. Herife hiç gözümün kaymadı . Gel zaman git zaman 4 sene önce zamk’la bağlantımız kesildi. O farklı bir şehir e taşındı . Hayatlarımızın yörüngeleri değişti vs vs. seneler sonra bu mına kodumun facebook’u sayesinde tekrar karşılaştık. Karşılaşmaz olaydık. Face de selamlaşmalar bir iki mesaj dan sonra msn yi vermeler . msn de eskiye dönük sohbetler falan filan derken bu pat diye “ben seni seviyorum” dedi. Bende “hadi len o nerden cıktı “ dedim. Dedim ama insanın boşluk da olması harbiden boktan bi durum . durduk yere cilveleşmeye başlıyo sonra kişi ( yani ben. herkes için geçerli mi bu durum bilemiyorum tabiî ki ) msn de sabahlara kadar lak lak etmeye başladık . aşk meşk kısımlarını ben çelme takarak geçiştirmeye valla da billa da özen gösterdim . Ama beklentilerimi de çaktırmadan sıraladım. Örnek
vera—erkeğin sülüğünü hiç sevmem ben . bu karı kısmısı nasıl bayılıyo cıvık cıvık ilişkilere anlamıyorum . erkek dediğin cool olur abi . biraz mesafeli olmalı
zamk—ben de hayatta yavşayıp balım böceğim felan diyemem ne o öle ibne gibi sürekli vıcık vıcık hatunun peşinde
vera—harbiden ha . bide zırt pırt hesap sorarlar birbirlerine. Ulan bana hesap soracak herifin ebesini bellerim . keraneden karımı cıkarttın ibne sürekli hesap kitap
zamk—güvenmiyosan niye ilişki kuruyon di mi ?
vera—he valla göt laleleri
zamk – hahhahahaahaha hic değişmemiş kızım konuşmaların
vera—can cıkar huy cıkmaz diyolar ya lan bende belgeliyom işte.
Zamk—aman değişme hep böyle kal
Vera—hı iyi sen dedin ya kalırım ben
Zamk – kızdınmı
Vera—yooo kızmadım da çok salakça gelir bana böle temenniler nedense. Neyse
Zamk—aman bir daha tövbe temenni felan
Vera—mümkünse …bak ne dicem ZAMK ben su ayrılınca birbirine düşman olan tipleri de anlamıyorum. Bir ilişki bitmişse bitmiştir . ama terk edilen tiplerin nedense böle garip bi ruh halleri oluyo . hayır demekden anlamıyor hele arabesk vari mesajlar çekmiyorlar mı . yeminlen kusuyorum ben. Hani ulan acaba tekrar denesek mi bile diye düşünmüyorum
Zamk—haklısın . ben hayatta birisi bana bitti dese inan neden diye sormam bile. Manası yok ki . zaten karşındaki kafasında bitirmiş seni . bir de nedenini sorup köpekleşip küçülecek miyim işim olmaz

Aha gördünüz bu sadece kısa bi örnek ama anlatmışım dimi derdimi. Ve buna benzer kaç konuşma daha yaşandı.
velhasıl ben yeterince derdimi anlatabildiğime ikna olduktan sonra dedim ki “deneyebiliriz” . sadece bu “DENEYEBİLİRİZ “. dilim kopsundu benim Türkçe!yi unutsaydım ben . çenem tutulsaydı o esnada .diyemez olaydım o kelimeyi…bu eleman deneyebiliriz i EVLENEBİLİRİZ anladı sanırım . Ben birinci hafta yan çizdim zati. Çünkü beklentim böyle bir ilişki değil . Hazırda henüz vermemişken hemen tüyeyim dedim . açık açık da söledim. “Ben senin dostluğunu seviyorum Zamk’çım bizden bi cacık olmaz “dedim . Dedim ve adamın ayarı kaydı . sabah akşam gecenin bi behri içip içip telefonda hönkürüyo. Ortak tüm arkadaşlarımızı arayıp ağlıyo . buram buram arabeskin dibine vurmuş mesajlar cekiyo. Delircem mına koyim Lan tüm bunları konuşan biz değilmişiz gibi şimdi yaşanan duruma bak.
Beynimi sikeyim ben. Oh iyiki vermemişim pezevenge ...

2 yorum:

  1. geçen hafta şirketten çıktım yürüyorum. önümde bir çift var, ama sevgili değiller, iş arkadaşı bunlar. erkek yazıyor kıza ama kızda bir karşılık yok. ballandıra ballandıra yeni sevgilisini anlatıyor erkeğe. hani benim sevgililerim çok şanslı, yazık sana der gibi bir ses tonu var. (ses tonundan bunu çıkardığıma bende şaşkınım şuan )

    metroya yürüyene kadar önümde 10 dk anlatığı hikaye nerdeyse seninkiyle aynıydı. eski bir tanıdık, fb de karşılaşma, sonra NEDEN OLMASIN diyerek yiyişme vs. ama senden farklı olarak kız oğlana hemen vermiş, çocuk ankara dan gelmiş kıza yerleşmiş. işsizmiş, iş arıyormuş. evde kıza yemek yapıyormuş muş.

    buraya yazarken fark ettimki, ben bunları bayağı uzun dinlemiş haa.

    YanıtlaSil
  2. :)))))) hhahahah demek ki ilgini cekti muhabbet . yok yok ben öğrendim artık . eski dostdan sevgili felan olmaz. gereksiz bir girişim .

    YanıtlaSil