28.07.2009

deli divane


Ben böyle laylaylom mode on tadında günümü gün ederken birden bire aşık oldum .Harbi ama lan öyle böyle değil bildiğiniz aşk yani.
Gözlerimden kalp baloncukları fışkırıyor .O derece ciddi durum.
Fakat büyük aşkımla aramızda ufak tefek engeller var. En önemlisi benim 4 elemanın 23-24 yaşlarında olması sanırım . he bide kendisi Babamın asistanıydı. ( biz ilgili kişiye lord edward diycez) .
Yatıyorum kalkıyorum aklımda lord Edward. Büyülenmiş gibiyim . valla bak ciddiyim . yalanım varsa gözüm önüme aksın.
Herkese de anlatıyorum aşkımı . babam bana bakan teyze babamın sevgilileri yemek yediğimiz restaurantdaki amca hatta lord Edward dinleyicilerim arasında.
Benim zayıf noktamı yakalayan herkes lord a olan aşkımı kullanmaya başladı haliyle
------ yumurtanı ye
Vera----- yemiycem banane sen ye
----- lord Edward gecen gün dediki yumurta yemeyen birisini asla sevemezmiş . her sabah yumurta yiyen birisine aşık olcakmış
Vera------ pışşııkkkkk yalancı. Yemin et
------- aaa valla billa
Vera------ yersem severmi ki
------ sever tabi sölerim ben ona her gün yumurta yiyor diye
Vera---- e tamam ver yiycem . ama sölicen lord a taaam mı

Ya da
Vera---- azına sıccam ben bu cocuğun dövcem işte
----- hiiiii lord edvard duymasın böyle konuştuğunu . hem insan hiç arkadaşını döver mi
Vera--- niye lord duymasın
----- hic sevmiyor küfür eden kız cocuklarını
Vera---- ama babam ediyoooooo. Hem lord Edward ‘da ediyo duydum ki ben
----- tamam onlar ediyo ama lord sevmiyo kız kısmının küfür etmesini
Vera---- hııııı hem ben zaten şakacıktan küfür ettimdiki bişi olmaz dimi
----- bidaha etme ama
Vera---- piki
----- arkadaşınıda dövmiycen ama
Vera----dövmicemki ayıp hem di mi

Böyle böyle aylarca cocukluğumu yediler ibneler benim. Ne yapsam Lord Edward şöyle sever Lord Edward böyle sever diye çürüttüler beni. Her eve lazım hanım hanım kız modeli oldum çıktım. Borumu lan deli divane aşığım. Yavaş yavaş evlenceğimize bile inanmaya başlamışım da . inanmak ne kelime direk planlarımı Lorda anlatıyorum. O derece yani

Vera---- lordum benim büyümeme cok var mı
Lord Edward---- oooo cok var daha
Vera--- ben büyümeden evlenemeyiz dimi(niyeti bozmuşum tabi hani dese büyümene gerek yok o dakka evlencem herifle )
Lord Edward---- evlenemeyiz fıstığım
Vera---- hemen gecer mi zaman?
Lord Edward--- o kadar cabuk ki sen bile anlıyamazsın

Bu arada ben lordu tanıyan tanımayan herkese anlatıyorum ya en yakın arkadaşım bıkbık ablaya da anlatmaya başladım haliyle. Kampın karşısında bi apratman var.O apartmanda yaşıyor Bıkbık abla.(biz o dönem kampda yaşıyoz).Lordumu anlata anlata Bıkbık orospusunun gözünü ben açtım sanırım.Hayatımın ilk kazığını da ilk dostumdan böylecene yemiş oldum.. .
Vera----Bi görsen bıkbık abla upuzun boyu var ( tabi ben bi karış boyunda olunca ) sacları kıvır kıvır . Ayşe’ninkinden bile daha güzel hem. Ben büyüyünce evlencez. Çok seviyor beni.
Bıkbık----su yeşil gözlü olan babanın yanındaki kişi mi lord edward ?
Vera--- hı hı o cok güzel dimi?
Sonra nasıl olduğunu bilmediğim şekilde bunlar tanışmışlar ( adiler ) tabi ben okuma yazma bilmiyorum. Daha cok safım. 4 yaşındayım lan ne kadar hin olabilirim ki ? mektuplarını ben taşımaya başladım. Lord’um veriyor elime bir gömlek cebinde de mektup.
Lord--- fıstığım bunu bıkbık’a götürür müsün düğmesini diksin içindede mektup var nasıl dikileceğini anlatıyorum. Ama kimseye gösterme
Vera--- piki
salak ben nasılda mutlu mesut lord tarafından görevlendirilmekten bahtiyar gözlerim ateş böceği gibi parlayarak ve görev aşkıynan yanarak o mektupları bilmem kaç ay taşıdım aralarında . hiç bişiye yanmam geri zekalı gibi her mektup taşıdığım da bıkbık orospusuna anlattığım büyük aşk hikayeme yanarım.lan karı kim bilir ne gülüyordu içinden .
gel zaman git zaman yüce Rab’bim acı gercekleri şırak diye vurdu yüzüme.
Bir gün Lord’um babamla araziye çıkmamış . Kahvaltıda bana bakan teyze den öğrendim. Tabi sevinçle koştura koştura kamp daki odasına doğru daldım. Tüm gün Lord benim yanımda olacaktı daha ne istiyebilirdim ki ? fekat odaya dalmam la kaynar suların başımdan aşağı inmesi bir oldu. Öküzler madem yiyişceniz insan kapıyı kilitler dimi. Trawma yaşadım len bacak kadar piç ben. He diycenizki kapıyı niye çalmadın. Çaldım . sadece girin denmesini beklemedim . coşku dolu ve sabırsızdım napim. Odadaki manzara aynen söyle ;benim Lord la bıkbık hanım sarmaş dolaş yatak üstünde öpüşüyolar.
nasıl ağlaya ağlaya hatta cığlık cığlığa babamla benim kaldığım odaya doğru koştum anlatılır gibi değil. ( ki sesimde incecik ). Ama ne ağlama 10 yıllık kocası ölmüş yeni dullar gibi böğüre böğüre. Tabi bunlarda ben ortalığı ayağa kaldırınca peşimden koşmaya başladılar ama beni yakalayamadan ben kendi odamıza daldım . dalmak ne kelime yedek anahtarla kapıyı acmasınlar diye celik bi dolap vardı onu bile ite ite kapının ardına dayadım. Yemin ediyorum bak. Nasıl bi kuvet geldiyse bana. Biyandan da” pis yalancılar beni aldattınız “ diye cemkiriyorum. Babamın sevgililerinden birinin hediyesi olan Kızılderili bi bebek vardı en sevdiğim ,onu da aldım kucağıma saatlerce ağladım. Taki babam araziden gelene kadar. Kim yalvardıysa acmadım kapıyı . millet telef oldu kapı önünde .
Vera--- gidin yaaaaa bi tek babama accam ben kapıyı ühhüüüüüüüüü
Babam saatler sonra geldi
Baba--- vera bebeğim ac kızım kapıyı
Vera--- acamıyorum
Baba--- niye kızım
Vera--- dolabı itmiştim kapıya simdi cekemiyorum
Baba--- hangi dolabı ( ses de hayret ifadesi )
Vera--- o demir dolabı işte
Baba--- tek başına mı
Vera--- hı hı

Sonra balkona merdiven dayayıp girdiler. Babamın o metal dolabı cekerkenki yüz ifadesini asla unutamıyorum. Adam dumur oldu resmen. Ve o zaman Lord’a harbiden aşık olduğuma inandı sanırsam. Seneler sonra lord la tekrar karşılaştık onuda ikinci bölümde anlatırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder