25.07.2009

tanışma


Blog olusturmakdan ürkeceğim hiç aklıma gelmezdi. Harbi tırstım . Öyle bön bön bakıyorum sayfaya ( yazmaya başlamadan önceki süreç , su an yazmama rağmen hala tırsıyorum oda ayrı) . İstiyorum ki ilk yazı çarpıcı bişi olsun. Nasıl olacaksa mına koyim.
İzafiyet teorisi tam bi fiyaskoymuş len einstein yemiş sizi desem günümüz teknolojisi ile zati ispatlaması zor bi teori. hawking kara deliği götünden uydurdu desem adam 30 yıl sonra geri adım attı kara delikler her şeyi yutmuyo yutanı geri veriyo gibi bişiler zırvaladı. he bunlar benim umurumda mı ? zerre diil ben bilime nedense hep sikimden aşşa kasım paşa dolaylarında bakmış bi insan evladıyım . bununla övündüğüm felan sanılmasın rica ediciiim. genetiğimde böle bi kod yok sanırsam benim . yoksam bende isterim böle önüme gelenle çatır çatır fizik tartışıyım tartıştığım zaat brat pitt gibi birisiyse hele tartışmakla yetinmiyeyim bide fiziğimi çarpıştırayım. ama malesef yok beynimin o işlere bakan lobu gelişmemiş.

En güzeli kısaca kendimi anlatayım ben size . hani cok umurunuz da ya benim ne olduğum . öyle bilgisayar karşısında kalbiniz heyecandan kozasından yeni cıkmış bir kelebek misali pır pır ediyo ya . (yerim ben böle özgüveni)

Vera nam-ı diğer kertilenkele ;

daha cok böle bi, sanattı, edebiyattı, müzikti, ah yurdumun ne olacak lan bu hali, bölümüne bakan kısmısı gelişmiş bi insan evladı (yeminle diyorum insan kendisi bi Tanrıça diil) . O da ne kadar geliştiyse artık .Keza ben gelişsin diye bunca senedir elimden geleni yapıyorum. ama içimde o kadar cok kişi barınıyor ki ne olduğuma karar veremiyorum bi türlü .

Bi bakıyorum böle giyinmişim yas tutan rum madam gibi almışım siyah şalı omzuma incecik fincanlarda höpürdetirken Türk kahvemi vermişim bünyeye de cd den Yumeji’s Theme’yi. O kemanda bi dağılıyorum tey yeri göğü yaratan allam sanki tüm ince hüzünleri bana vermiş gibi . aradan 30 dakika geçmiş atmışım kendimi bi deniz kenarına açmışım bi köpek öldüren eşle dostla laklakda dünya dötümde minare kikir kikir. E hani az önce böle bi asil bi hüzün yumağıydım ben dokunsanız ağlıyacak gözlerimi böle Türkan Şoray gibi belertecek….minubus soförü egosuna sahip bunyemde harmanla dur yurdumun mozağini

Ya böyleyken böyle işte …

Neyse bu tanışma faslı zaten . Ayrıca gereğinden fazla ürkmüş hissederken kendimi daha fazla zırvalayıp iyice dibe de çakılmanın bir manası yok dimi

1 yorum:

  1. mademoiselle (!) çok rica ediciim soru eklerini ve dahi anlamındaki de,da'ları ayırmaya özen gösteriniz.
    şaka len sana serbest her şey fekat giriş daha samimi olabilirdi:) iyi geldin akşam akşam. daha yaz, hep yaz e'mi?

    YanıtlaSil